Известие

Collapse
No announcement yet.

Забравения Спринт в гаража

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
    Запази старата водна помпа,че ми се върти в кратунката една идея за рециклиране .
    Е за какво да се рециклира, като ги има навсякъде тия помпи? И не са скъпи. А една нова помпа изкарва 2-3 смени на ангренажа
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      За спорта.
      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:08.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
        За спорта.
        Е то това си е чист мазохизъм. При цена на помпа от 40 до 60 лв, няма абсолютно никакъв смисъл.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Забравения Спринт в гаража

          Здравейте,
          не мисля да хвърлям помпата ще я оставя най-малкото за спомен или ако на някой му се занимава да я прави. Да се рециклира ще е много занимавка даже и корпуса трябва да се заварява,че го изкъртих при разглобяването .
          Иначе събуждането на Спринта върви. За съжаление проблема с не работещите лампи по таблото е сериозен. Мишките са си правили салата от кабели, цялата инсталация е зле. Разбрал съм се един приятел да я правим в скоро време. Ще кача някоя снимка тия дни да видите.

          Comment


          • #35
            Само плюс до бобината и стартера трябва за пробата.
            Можеш един ладов датчик (гъбата) на мястото на малкия за масло да навиеш и уред масло 0-4-8 или бензин 0-1/2-4/4 (еднакви са) от 2103/2106. Гъбата и на 2107 я има, а тези всичките лади са и с тройник за двата датчика...
            Общо взето отвътре за пробното палене ти трябва само да изключиш от скорост ако е стъпила на гуми...
            ...Руските/СССР гъба и уред работят неразличимо от Veglia Borletti.
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #36
              В края на тази седмица или най късно другата ще го палнем.

              А междувременно ето снимки от реставрацията на индукционните датчици в делкото.

              Кабелите бяха толкова окислени и изгнили че се късаха като конец.








              Attached Files

              Comment


              • #37
                Това на Марели-тата им се случва често, особено на тия години.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #38
                  Забравения Спринт в гаража

                  Здравейте колеги,
                  Добри новини! Двигателя запали, като малко се опъна в началото разбира се На пръв поглед работи добре няма чукане или тропане и сега пали от раз!
                  Преди това оправихме изядените кабели (появиха се лампите на таблото), възтановихме делкото с триста мъки. Смених ангренажите ремици, ролките само ги раздвижих за момента, по натам ще ги сменям с нови. Ново масло разбира се (М10Д за промивка)+ филтър и двигателя запя. Макар и за кратко.
                  Сега съм на етап рацилкиране на спирачна помпа. Но имам затруднения с разглобяването и. Махнах зегерката, металната шайба, гумичката под нея и до там. От долу под тях следва една пластмасова шайба която е като залепена там и няма вадене. Гледах в нета за ремонтни комплекти за тия помпи https://t-auto.bg/ (май само там открих някакви ), но по снимките не видях да я има и нея в комплекта. Дали ще може да се направи на струг ако я счупя при ваденето?
                  Татко едно време е сменил оригиналната горна помпа на съединителя с такава от Москвич, която естествено протече след като я обезвъздуших. Чудя се като за начало дали да не сложа пак такава?
                  Поздрави!
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Спирачната помпа въобще не се пробвай да и сменяш гумичките ,направо нова и нищо друго.Корозията ще е голяма.
                    Също така подготви се и за ревизия на спирачните апарати.Маркучетата също.
                    М10 е масло което бих сложил ,ако идеята е да се види дали работи..Надали ще почисти нещо.
                    Греста в ролките може би е станала на сапун.Както и на колелетата.
                    За съединителя ,ако има голяма разлика в цената,слагай пак такава,нали си е вършила работата.
                    Успех!

                    Comment


                    • #40
                      Не е имало проблем с москвичовата помпа. Лошото при нея е че е с отделно казанче което идва на неудобно място за доливка на течност ако се наложи. За момента май ще сложа пак такава пък по натам ще видя.
                      Все пак ще се опитам да възтановя спирачната помпа ако не стане ще се взима нова. А пък с тези спирачни апарати ще е голям разправия. Всички са блокирали много здраво. Предните са на скоростна кутия и едва ги виждат ще е трудно само да ги сваля. Дано да се намират ремонтни комплекти за тях ако не мина само с раздвижване.
                      За маслото си прав колега няма да промие нищо. След като оправя и охладителната система да мога да го оставя да загрее ще сложа някаква добавка за промиване.

                      Comment


                      • #41
                        Писал съм ти лично съобщение.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #42
                          http://www.dbk-dimitrov.com/авточаст...система

                          Преди две седмици от тук взех гумени уплътнения за спирачните апарати на моя спринт, излязоха по 15лв. на колело, но за да свалиш апаратите трябва да откачиш полуоските и тогава ги сваляш.
                          Ако предните дискове са с 6 болта, значи спирачките ни са еднакви и ще намериш уплътнения.
                          alfa romeo sprint 1984

                          Comment


                          • #43
                            Забравения Спринт в гаража

                            Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                            http://www.dbk-dimitrov.com/авточаст...система

                            Преди две седмици от тук взех гумени уплътнения за спирачните апарати на моя спринт, излязоха по 15лв. на колело, но за да свалиш апаратите трябва да откачиш полуоските и тогава ги сваляш.
                            Ако предните дискове са с 6 болта, значи спирачките ни са еднакви и ще намериш уплътнения.
                            Благодаря за добрата информация, ще ми е полезна.
                            Поздрави!

                            Comment


                            • #44
                              Нещо ново около този Спринт?
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • #45
                                Забравения Спринт в гаража

                                Здравейте колеги,

                                за съжаление няма нищо ново покрай моя Спринт. Припалих го един,два пъти и това е.
                                Причината е че лятото ми е много натоварено и не ми остава време за нищо. Едва намирам време за почивка и за колата не остава никакво време.

                                Не съм загубил желанието си да възстановя Спринта и общо взето вече с нетърпение чакам да дойде зимата и да продължа да развивам проекта.

                                А Проекта в скоро време ще има нужда от ангренажни ролки и водна помпа.

                                п.п. колега Speeder ти казваше че имаш нови такива и то на добра цена, ако все още е така направо ми ги пращай.

                                Comment

                                Working...
                                X